Βιταμίνες ωφέλιμες για τη στοματική υγεία

Κατηγορία: Άρθρα Γράφτηκε από τον/την Smile Clinic / August 14, 2020

Πρόκειται κυρίως για τις βιταμίνες

Α,Ε,Κ2 και C.

Βιταμίνη Α: βοηθά την πρόληψη της ξηροστομίας και επειδή ενισχύει τη ροή του σάλιου, απομακρύνει τα μικρόβια από το στόμα. Μπορούμε να τη βρούμε σε τρόφιμα όπως το γάλα, το γιαούρτι, τα πράσινα λαχανικά και το καρότο.

Βιταμίνη Ε: αποτρέπει την ανάπτυξη μικροβίων στη στοματική κοιλότητα και υπάρχει στο μπρόκολο, το σπανάκι και τους ξηρούς καρπούς.

Βιταμίνη Κ2: ρυθμίζει τη συγκέντρωση του ασβεστίου στα οστά και τα δόντια ενισχύοντας έτσι τη δομή τους. Βρίσκεται στα γαλακτοκομικά, το αυγό και το βούτυρο.

Βιταμίνη C: έχει έντονη αντιοξειδωτική δράση και ενισχύει την υγεία των ούλων. Ανεπαρκής πρόσληψή της έχει σαν αποτέλεσμα αιμορραγία και φλεγμονή των ούλων. Βρίσκεται σε φρούτα, λαχανικά και εσπεριδοειδή.

Thank for sharing!

Ο συντάκτης