Δόντια και Superfoods

Κατηγορία: Άρθρα Γράφτηκε από τον/την Smile Clinic / June 4, 2020

Tροφές που μπορούν να ενισχύσουν τα δόντια και τη στοματική υγεία.

  • ΤΥΡΙ

Εχει την ικανότητα να καταπολεί την διάβρωση της οδοντικής ουσίας. Καταναλώνοντας τυρί έπειτα από ένα γεύμα ισοσταθμίζονται τα επίπεδα οξύτητας.

  • ΣΟΛΩΜΟΣ

Περιέχει ασβέστιο που προστατεύει τον βλενογόνο και τα δόντια.

  • ΣΟΥΣΑΜΙ

Πλούσιο σε ασβέστιο διατηρεί και προστατεύει το κόκαλο και βοηθάει στην ανάπτυξη της αδαμαντίνης.

  • ΚΡΕΜΥΔΙ

Εχει ισχυρή αντιβακτηριδιακή δράση.

  • ΓΛΥΚΟΠΑΤΑΤΑ

Όπως επίσης και τα καρότα το μπρόκολο και η κολοκύθα έχουν υψηλά ποσοστά βιταμίνης Α η οποία είναι απαραίτητη για την δημιουργία της αδαμαντιίνης και προάγει τη διαδικασία ανάπλασης του βλενογόνου.

  • ΣΕΛΕΡΙ

Ένα τραγανό λαχανικό με υψηλή περιεκτηκότητα νερού που προωθεί την παραγωγή σάλιου εξουδετερώνοντας τα βακτήρια του streptococcus mutans ο οποίος προκαλεί τερηδόνα.

  • ΑΚΤΙΝΙΔΙΟ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Αν και όξινα η βιταμίνη C που περιέχουν ενδυναμώνει τον βλεννογόνο και αποτρέπουν την δημιουργία ουλίτιδας μειώνοντας τις φλεγμονές.

  • ΑΜΥΓΔΑΛΑ

Μια εξαιρετική πηγή ασβεστίου , βιταμίνης Ε, μαγγανίου και μαγνησίου βιταμίνη Ε μπορεί να μειώσει τον πόνο στα ούλα καθώς είναι αποτελεσματική προλαμβάνοντας φλεγμονές που προκαλούνται από την περιοδοντική νόσο.

  • ΣΟΚΟΛΑΤΑ

Αν και αποτελεί έκπληξη η μαύρη σοκολάτα ( με 70% περιεκτικότητα σε κακάο ) θεωρείται super food για τα δόντια λόγω της περιεκτικότητάς της σε CBH που είναι αποτελεσματικό όπως και το φθόριο για την μείωση κινδύνου εμφάνισης τερηδόνας.

  • ΝΕΡΟ

Απομακρύνει τα υπολείμματα των τροφών από τα δόντια, ενυδατώνει τον βλεννογόνο και προάγει την παραγωγή σάλιου που είναι η καλύτερη άμυνα για τα βακτήρια .

Thank for sharing!

Ο συντάκτης